W okresie od 1 stycznia do 8 sierpnia 2022 roku średnia oglądalność prognozy pogody nadawanej w TVP1 codziennie około godz. 20.05-20.10 - po głównym wydaniu „Wiadomości” wyniosła 1,61 mln osób przy 13,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Audycja TVP1 miała o 327 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Jednocześnie jest to największy spadek spośród wszystkich analizowanych serwisów.
Drugie miejsce zajęła prognoza pogody po „Faktach”, którą w TVN oglądać można codziennie około godz. 19.40-19.45. W analizowanym okresie relacja przyciągała przed telewizory średnio 1,43 mln widzów, co przełożyło się na 11,92 proc. udziału. Rok wcześniej pogodę w TVN śledziło 1,65 mln widzów (przy udziale wynoszącym 12,87 proc.), co oznacza spadek o 222 tys. oglądających.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/fakty-najchetniej-ogladanym-programem-informacyjnym-w-lipcu,7169789090408577a ##
Trzeci był magazyn pogodowy emitowany po „Wydarzeniach”, który niezmiennie oglądać można w Polsacie codziennie około godz. 19.55. W okresie od 1 stycznia do 8 sierpnia 2022 roku jego widownia wyniosła 863 tys. osób, a udział - 7,09 proc. Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 159 tys. widzów - najmniej wśród wszystkich magazynów.
Jakie wyniki pogody po „Teleexpressie” i „Panoramie”?
W powyższej analizie nie uwzględniono prognoz pogody nadawanych w TVP1 po „Teleexpressie” oraz w TVP2 po „Panoramie”, ponieważ stacje nie emitują serwisu codziennie w ramach osobnych audycji - informacje o pogodzie z reguły w dni powszednie są przedstawiane w ramach dziennika, osobny cykl nadawany jest głównie w weekendy. W analizowanym okresie prognozę pogody w ramach osobnej relacji po „Teleexpressie” (emisja około godz. 17.20) śledziło 945 tys. widzów (10,06 proc. udziału), a po „Panoramie” (około godz. 18.23) - 616 tys. osób (5,22 proc. udziału).

Serwis TVN na czele w 16-49
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn nadawany w TVN po „Faktach” w okresie od 1 stycznia do 8 sierpnia br. miał 479 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 94 tys. oglądających - największy w zestawieniu).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gosc-wydarzen-fakty-po-faktach-gosc-wiadomosci-wyniki-2022,7169801466205825a ##
Druga była pogoda emitowana po „Wydarzeniach” (spadek o 41 tys. do 293 tys. oglądających), która wyprzedziła serwis pokazywany po „Wiadomościach” (w dół o 64 tys. do 282 tys. widzów).

Dane dla grupy 16-59.











