„Prognoza pogody” w TVP1 zarobiła w ub.r. najwięcej na reklamach

Nadawana tuż po głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 „Prognoza pogody” była w ub.r. programem telewizyjnych, który cennikowo zarobił najwięcej z reklam. Kolejne miejsca zajęły seriale: „Dlaczego ja?” i „Pierwsza miłość” w Polsacie, „Szpital” w TVN i „Barwy szczęścia” w TVP2.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Z danych cennikowych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że wpływy reklamowe telewizyjnej Jedynki przy „Prognozie pogody” po głównym wydaniu „Wiadomości” w 2014 roku wyniosły 305,5 mln zł (wszystkie kwoty w tekście to wartości cennikowe).

Sporo mniej wyniosły wpływy reklamowe wicelidera rankingu reklamowego programów telewizyjnych - nadawanego w Polsacie serialu „Dlaczego ja?”. W ub.r. zarobił on z reklam 194,9 mln zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-zarobil-najwiecej-z-reklam-w-2014-r-aflofarm-najwiekszym-reklamodawca ##

Trzecie miejsce na podium należało także do Polsatu i emitowanego na jego antenie serialu „Pierwsza miłość”. Wpływy stacji przy tym programie wyniosły 191,1 mln zł. Niewiele mniej zarobił TVN na reklamach przy serialu paradokumentalnym „Szpital” -  było to 182,7 mln zł.

Nadawane natomiast w TVP 2 „Barwy szczęścia” przyniosły tej stacji przychody reklamowe w wysokości 168,7 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu