Program emitowany jest w czwartki o 14.00. Po czterech odcinkach średni udział “W blasku fleszy” w rynku wynosi 1,20 proc. wśród wszystkich widzów i 0,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Rok wcześniej w tym samym paśmie emisji TV Puls śledziło aż 167 tys. widzów, a udział kanału wynosił odpowiednio 3,86 proc. i 2,24 proc.
“W blasku fleszy” notuje też wyniki niższe od obecnego średniego udziału stacji. W okresie od 17 marca do 7 kwietnia br. TV Puls osiągnęła bowiem 1,72 proc. udziału w 4+ i 1,65 proc. w 16-49.
Program “W blasku fleszy” zawiera cotygodniowy przegląd najciekawszych wydarzeń ze świata show biznesu. W magazynie znaleźć można też zdjęcia paparazzo - Przemysława Stoppy - oraz jego materiał filmowy ze śledzenia celebrytów.












