Program III PR ułatwi kontakt z redakcją poprzez „Reporter Trójki”

W środę 1 października w Programie III Polskiego Radia startuje akcja „Reporter Trójki”, w której słuchacze mogą zgłaszać redakcji ważne wydarzenia w ich otoczeniu. Informacje trafią do serwisów oraz audycji reporterskich.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

W ramach akcji radiowa Trójka uruchomi specjalny numer 22 333 33 99, pod który słuchacze mogą dzwonić i zgłaszać zaobserwowane wydarzenia. Zgłoszenia zostaną zarejestrowane przez automatyczną sekretarkę, przeanalizują je potem dziennikarze PR3.

- Chcemy dowiedzieć się, co porusza, denerwuje, a nawet oburza naszych słuchaczy, ale również jakie sprawy i zdarzenia ich cieszą i zachwycają. Liczymy na informacje na przykład o jakimś wypadku, o tym, że nagle gdzieś spadł śnieg, czy ulewa sparaliżowała miasto. Chętnie również posłuchamy o tym, że kogoś miło zaskoczyło działanie urzędników lub służb miejskich - mówi Tomasz Ławnicki, zastępca kierownika Redakcji Aktualności w Programie 3 i jeden z pomysłodawców „Reportera Trójki”.

Na potrzeby akcji utworzono adresy mailowe: reportertrojki@polskieradio.pl i reporter3@polskieradio.pl. Informacje (wraz ze zdjęciami i materiałami wideo) można również wysyłać przy pomocy formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej reportertrojki.polskieradio.pl.

Z danych Radio Track wynika, że średni udział Trójki w okresie od czerwca do sierpnia br. wyniósł 7,3 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"