Program III PR ułatwi kontakt z redakcją poprzez „Reporter Trójki”

W środę 1 października w Programie III Polskiego Radia startuje akcja „Reporter Trójki”, w której słuchacze mogą zgłaszać redakcji ważne wydarzenia w ich otoczeniu. Informacje trafią do serwisów oraz audycji reporterskich.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

W ramach akcji radiowa Trójka uruchomi specjalny numer 22 333 33 99, pod który słuchacze mogą dzwonić i zgłaszać zaobserwowane wydarzenia. Zgłoszenia zostaną zarejestrowane przez automatyczną sekretarkę, przeanalizują je potem dziennikarze PR3.

- Chcemy dowiedzieć się, co porusza, denerwuje, a nawet oburza naszych słuchaczy, ale również jakie sprawy i zdarzenia ich cieszą i zachwycają. Liczymy na informacje na przykład o jakimś wypadku, o tym, że nagle gdzieś spadł śnieg, czy ulewa sparaliżowała miasto. Chętnie również posłuchamy o tym, że kogoś miło zaskoczyło działanie urzędników lub służb miejskich - mówi Tomasz Ławnicki, zastępca kierownika Redakcji Aktualności w Programie 3 i jeden z pomysłodawców „Reportera Trójki”.

Na potrzeby akcji utworzono adresy mailowe: reportertrojki@polskieradio.pl i reporter3@polskieradio.pl. Informacje (wraz ze zdjęciami i materiałami wideo) można również wysyłać przy pomocy formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej reportertrojki.polskieradio.pl.

Z danych Radio Track wynika, że średni udział Trójki w okresie od czerwca do sierpnia br. wyniósł 7,3 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe