Program Młynarskiej poprawia wyniki TV4

Nowa edycja teleturnieju "Eureko, ja to wiem" (przeniesiona zPolsatu do TV4) ma średnio 263 tys. widzów. W analogicznym okresieprzed rokiem Czwórkę oglądało w tym paśmie 111 tys. osób.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Premiery teleturnieju nadawane w czwartki o 19.00 mają średnio1,75 proc. udziału w rynku w grupie 4+ (przed rokiem w tym TV4miała 0,8 proc. udziału) - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch dla Wirtualnemedia.pl. W komercyjnej grupie docelowejformat notuje 2,23 proc. udziału (przed rokiem 1,24 proc.udziału).

Powtórki programu emitowane w soboty o 16.55 przyciągają 236tys. osób, co przekłada się na 2 proc. udziału w grupie 4+ oraz1,93 proc. w grupie 16-49 (przed rokiem odpowiednio 1,59 proc. i1,94 proc. udziału).

Ponad 25 proc. osób z profilu widowni stanowią osoby w wiekumiędzy 10 a 19 rokiem życia, blisko 24 proc. z ogółu widzówpochodzi z największych miast.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"