Program Payback ma zyskać 3-5 mln klientów w ciągu roku

Multipartnerski program bonusowy Payback, wchodzący obecnie napolski rynek, ma zyskać od 3 do 5 mln klientów w ciągu roku,poinformowała we wtorek dyrektor zarządzająca Loyality PartnerPolska Sylwia Pyśkiewicz. Dodała, że portfolio partnerów programunie jest zamknięte i prowadzone są rozmowy z kolejnymi firmami.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

"Grupa, z którą rozpoczynamy program nie jest zamknięta.Prowadzimy mocno zaawansowane rozmowy z kolejnymi partnerami.Trudno jest również prognozować dokładnie ile osób przyłączy się doprogramu. Dużo będzie zależeć od tego, czy klienci go polubią.Liczymy na to, że będzie to od 3 do 5 mln w przeciągu roku" -powiedziała na konferencji we wtorek Pyśkiewicz.

W chwili uruchomienia program liczy 10 partnerów:Allegro, BP Polska, Bank Zachodni WBK, Fly.pl, Kolporter, MixElectronics, Orange, Telekomunikacja Polska, grupa hotelowa Orbisoraz Real. Dyrektor zarządzająca Loyality Partner Polskazaznaczyła, że z pewnością nie będą przyjmować do portfoliopartnerów firm konkurujących ze sobą i zależy im na firmachogólnopolskich z każdego sektora rynku.

"Zależy nam na tym, by logicznie zagospodarować rynek. Będą towięc m.in. spółki np. gastronomiczne, czy oferujące wyposażeniewnętrz, których aktualnie nie mamy w ofercie" - powiedziała agencjiISB Pyśkiewicz.

Program Payback w Polsce rozpocznie swoją działalność wśrodę i jest pierwszym programem multipartnerskim na naszymrynku. Twórca i założyciel programu Alexander Rittweger,obecny prezes holdingu Loyality Partner liczy na to, że Polskaosiągnie taki sam sukces jak Niemcy.

"Polska to najważniejszy i najsilniejszy rynek w EuropieWschodniej, a polscy konsumenci chętnie zbierają punkty. Todoskonały punkt wyjścia do wprowadzenie w Polsce kartlojalnościowych nowej generacji" - skomentował Rittweger cytowany wkomunikacie.

Lojalnościowy program Payback rozpoczął działalność w Niemczechw marcu 2000 r. i szybko osiągnął pozycję lidera na rynku. Obecniekartę programu posiada i aktywnie z niej korzysta ok. 60%gospodarstw domowych w Niemczech, portfolio partnerów liczy 25spółek detalicznych i ponad 150 partnerów online i stale sięposzerza.

Całkowita wartość transakcji dokonywanych przy użyciukart Payback w Niemczech w 2008 r. wyniosła 16 mld euro, auczestnicy programu oszczędzają rocznie kwotę rzędu średnio 200euro.

Badanie przeprowadzonym przez CEM Instytut Badań Rynku i opiniiPublicznej na zlecenie Payback potwierdziło duże zainteresowaniemultipartnerskim programem lojalnościowym w Polsce. 81%respondentów wyraziło zainteresowanie tego typu programem, a prawie50% (czyli co druga zapytana osoba) chęć uczestnictwa w nim.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele