Pierwszy sezon programu „Port” na antenie TVN Turbo pokazywany był w niedziele o godz. 11.30, w okresie od 4 marca do 22 kwietnia br. Średnia widownia wszystkich ośmiu odcinków programu wyniosła 129 tys. osób, co przełożyło się na 1,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pomoc-drogowa-24h-hitem-tvn-turbo-jesienia-kolejna-edycja,7171445611292801a ##
Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek cyklu. Przyciągnął on uwagę 187 tys. osób.

Dla porównania, udział TVN Turbo w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 0,64 proc., a w grupie 16-49 było to 1,15 proc. Oznacza to, że nowy projekt miało około dwukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gogglebox-hitem-ttv-program-ogladalo-567-tys-widzow,7171446193981569a ##
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności cyklu, i tym samym nadawca w TVN Turbo planuje pokazać kolejną edycję w jesiennej ramówce 2018 roku.
W programie „Port” ukazywane są kulisy pracy ludzi zatrudnionych w porcie morskim w Gdyni u progu trzeciej dekady XXI wieku. Widzowie mają szansę poznać miejsce, do którego normalnie nie mieliby wstępu.











