Program „Projektanci na start” w FOX Life ogląda tylko 16 tys. widzów

Premierowe odcinki modowego talent-show „Projektanci na start” na antenie FOX Life ogląda średnio tylko 16 tys. widzów. Program notuje jednak wyższy udział w rynku od średniego dobowego udziału stacji w rynku.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Program „Projektanci na start” w FOX Life ogląda tylko 16 tys. widzów
Shutterstock.com

Talent-show „Projektanci na start” na antenie FOX Life oglądać można w środy o godz. 22.00, począwszy od 30 października br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków programu wyniosła 16,4 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,14 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 0,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Największym zainteresowaniem cieszył się pierwszy odcinek formatu. Oglądało go 18 tys. osób.

Widownia „Projektantów na start” odcinek po odcinku

Dane telemetryczne pokazują, iż program ma lepsze wyniki niż średnie dobowe udziały FOX Life, które w okresie od 30 października do 13 listopada br. kształtowały się na poziomie odpowiednio 0,09 proc. oraz 0,13 proc.

Natomiast powtórkowe odcinki produkcji średnio śledzi 5,6  tys. widzów, co zapewnia stacji odpowiednio 0,10 proc. i 0,13 proc. udziału. Oglądać je można tuż po premierowej emisji talent show - w środy o godz. 22.55 (powtórka pierwszego odcinka wyjątkowo została pokazana o 23.55).„Projektanci na start” to pierwszy modowy talent-show w Polsce. W programie rywalizują utalentowani projektanci mody. W jury formatu zasiadają Aneta Kręglicka, Marek Straszewski i Mona Kinal, a prowadzi go Marcelina Zawadzka (więcej na ten temat).

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały