Program „Sablewskiej sposób na...” przegrał z konkurencją. 726 tys. widzów w TVN

Reality-show „Sablewskiej sposób na...” oglądało średnio 726 tys. widzów. TVN w czasie nadawania nowego formatu przegrał walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 4,13 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Program „Sablewskiej sposób na...” przegrał z konkurencją. 726 tys. widzów w TVN
fot. tvn

Program „Sablewskiej sposób na...” na antenie TVN pokazywany był w niedziele o godz. 17.20, w okresie od 21 lutego do 1 maja br. Średnia widownia wszystkich dziesięciu premierowych odcinków wyniosła zaledwie 726 tys. osób, co przełożyło się na 5,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 8,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek, który śledziło średnio 969 tys. widzów.

Oglądalność programu odcinek po odcinku

Dla porównania, w analogicznym okresie ub.r., TVN w tym paśmie śledziło 1,04 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 8,34 proc. i 12,09 proc. udziału. Oznacza to, że cykl „Sablewskiej sposób na...” obniżył widownię swojego pasma o 310 tys. osób.

TVN w paśmie nadawania programu prowadzonego przez Maję Sablewską przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” zajął Polsat z udziałem na poziomie 12,64 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne oraz powtórki programów „Twoja twarz brzmi znajomo” i „Nasz nowy dom”. Druga była TVP1 (11,41 proc.; powtórki seriali „Komisarz Alex” i „Strażacy”), a trzecia - TVP2 (6,74 proc.; gł. powtórki „Na sygnale”).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był trzeci, wygrywając z Dwójką. Pierwsze miejsce należało do Polsatu, a drugie - do Jedynki.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/masterchef-junior-hitem-tvn-26-3-mln-zl-z-reklam ##

Widownia produkcji na tle konkurencji

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji dziesięciu premierowych odcinków formatu wyniosły 4,13 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Telewizja TVN obecnie nie myśli o realizacji drugiej edycji reality-show. - Na razie nie rozmawiamy o kontynuacji tego formatu. Myślę, że jesienią wróci program Mai Sablewskiej w TVN Style - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego Grupy TVN.

Cykl „Sablewskiej sposób na…” prowadzi znana z TVN Style Maja Sablewska (od 2013 roku prowadzi podobny reality-show „Sablewskiej sposób na modę”). W tym reality-show występują kobiety, które walczą z nadwagą. Sablewska pomaga im dobrać odpowiednie stylizacje, a uczestniczki mają szansę schudnąć (więcej na ten temat).W kwietniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,33 proc.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów