Program Wojciecha Manna porażką TVP2, tylko 364 tys. widzów

Drugi sezon „Kocham to, co lubię” średnio ogląda tylko 364 tys. widzów. To zdecydowanie mniej niż oglądało pierwszą serię audycji. TVP2 w czasie emisji magazynu przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Druga seria programu Wojciecha Manna „Kocham to, co lubię” na antenie TVP2 emitowana jest w soboty o godz. 16.55, począwszy od 9 marca br. Średnia widownia pięciu pierwszych jej odcinków wyniosła tylko 364 tys. osób, co przełożyło się na 3,18 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 2,40 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. W analizowanym okresie największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który zobaczyło 472 tys. widzów.

Dla porównania, nadawana jesienią ub.r. pierwsza edycja "Kocham to, co lubię" po czterech odcinkach miała 1,02 mln widzów przy udziale wynoszącym 9,96 proc. w grupie 4+ i 6,41 proc. w grupie 16-49. Emitowano ją jednak w niedziele o 17.20.

Program Manna ma niższe wyniki niz TVP2 notowała w paśmie jego nadawania rok wcześniej. Wówczas oglądało ją średnio 954 tys. osób (odpowiednio 9,97 proc. oraz 8,79 proc. udziału).

W czasie nadawania „Kocham to, co lubię” Dwójka przegrywa ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, nadająca w tym czasie gł. „Teleexpress” oraz „Pogodę”, co przekłada się na 28,86 proc. udziału. Na drugim miejscu plasuje się Polsat (powtórki „Tylko muzyki”; 9,65 proc.), a na trzecim - TVN („Surowi rodzice” oraz „Bitwa o dom” ; 8,68 proc.). Taka sama kolejność stacji jest wśród widzów w grupie komercyjnej.

grafika

Wojciech Mann, fot. TVP

„Kocham to, co lubię” to magazyn satyryczno-kulturalny z elementami talk-show. W programie poruszane są różnorodne tematy z zakresu popkultury zarówno w formie dialogu, jak i monologu, a nawet inscenizacji parafabularnej z udziałem znanych aktorów.

Trzy topowe odcinki „Kocham to, co lubię”

Oglądalność programu na tle konkurencji

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele