Program „Kocham to, co lubię” emitowany był w okresie od 9 września do 25 listopada br. w niedziele o 17.20. Średnio oglądało go 1,15 mln osób przy udziale wynoszącym 9,40 proc. wśród wszystkich widzów i 6,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W czasie nadawania „Kocham to, co lubię” Dwójka zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była wtedy TVP1, nadająca powtórki „Komisarza Alexa”, co dawało jej 21,42 proc. udziału. Drugie miejsce zajmowała TVN (filmy fabularne; 14,37 proc.). Za TVP2 plasował się Polsat („Hotel 52”, „Przyjaciółki” ; 7,55 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Dwójka zajmowała czwartą pozycję i przegrywała także z Polsatem.
Wpływy z reklam przy emisji programu wyniosły 1,2 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Kocham to, co lubię” to magazyn satyryczno-kulturalny z elementami talk-show. W programie poruszane są różnorodne tematy z zakresu popkultury zarówno w formie dialogu, jak i monologu, a nawet inscenizacji parafabularnej z udziałem znanych aktorów.
TVP2 chce pokazywać kolejne odcinki programu wiosną 2013 roku, ale ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła.











