Bohaterkami „Projektu Lady” są dziewczyny, które do tej pory nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań.
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że szóstą edycję reality-show będzie można oglądać w Siódemce w piątki około godz. 19.30-20.00, począwszy od 8 października 2021 roku.
- Niezmiennie stawiamy na formaty kierowane do młodszej widowni. Wzmacniamy ramówkę mocną propozycją, która zdecydowanie pasuje do profilu Siódemki - jest to „Projekt Lady”. Sięgamy po program odważny, niepokorny i podkręcamy emocje. Ten sezon będzie wyjątkowy, kontrowersyjny z mocnym castingiem i śmiałą narracją, niejednokrotnie zaskoczymy fanów tego reality show - mówi Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa Siódemki. - Dodam, że za sprawą naszych niepokornych uczestniczek mentorki będą mieć naprawdę dużo pracy - dodaje.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn7-nowe-logo-oprawa,7170131074984065a ##
Dotychczas program pokazywał TVN w poniedziałkowe wieczory (pierwsze cztery edycje nadawane były w okresach letnich w latach 2016-2019, a piąta - jesienią 2020 roku).
Szósty sezon „Projektu Lady” ponownie poprowadzi Małgorzata Rozenek-Majdan, która będzie uczyć uczestniczki dobrych manier. Pomagać jej w tym będą ponownie: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.
Prace realizowane w pałacu w Ojrzanowie
Portal Wirtualnemedia.pl ustalił, że aktualnie trwają prace na planie nowych odcinków. Zdjęcia do „Projektu Lady 6” rozpoczęły się w ostatnich dniach, prace odbywają się w nowym miejscu - w XIX-wiecznym pałacu w Ojrzanowie (piąty sezon kręcony był w pałacu w Rozalinie).

Format jest realizowany przez Golden Media Polska.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-ramowka-jesien-2021-lista-programow-opinie-wideo,7170131098027649a ##
Piąty sezon reality-show „Projekt Lady” na antenie TVN pokazywany był w poniedziałki o godz. 22.30 (pierwsze trzy odcinki o 21.30), w okresie od 7 września do 23 listopada ub.r. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 788 tys. osób, co przełożyło się na 8,27 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 10,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,27 proc. w grupie 16-59.











