Promocja biletowa LOT-u reklamowana głównie w internecie

Rozpoczęta promocja PLL LOT z pulą 500 tys. biletów wsparta jest silną kampanią reklamową. Głównym kanałem komunikacji jest internet. Za działania odpowiadają DDB & tribal, Universal McCann, Value Media i Cube Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Polskie Linie Lotnicze LOT dwa dni temu rozpoczęły swoją największą w tym roku akcję promocyjną, w ramach której planują sprzedać pół miliona biletów na wszystkie obsługiwane kierunki po niższej cenie (zobacz więcej).

Jej wsparciem jest kampania reklamowa mająca zapewnić dotarcie z komunikatem promocyjnym do obecnych pasażerów i nowych konsumentów.

grafika

Głównym kanałem komunikacji będzie internet - zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Reklamy pojawią się również w ogólnopolskich stacjach radiowych, na autobusach komunikacji miejskiej, w kinach, w prasie codziennej i magazynach, na lotniskach i na pokładach samolotów LOT-u.  Działania potrwają do 13 września.

Kreację reklam przygotowała agencja DDB & tribal, za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Universal McCann, Value Media i Cube Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu