Promocja konsumencka marki Zozole

21 maja ruszyła Akcja Vrzepka! - ogólnopolska promocja konsumencka marki Zozole (Mieszko S.A.).

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Pomysłodawcą i realizatorem akcji jest agencja Hand Made.

Głównym celem promocji jest z jednej strony wzrost sprzedaży, z drugiej – komunikacja nowych cech  marki Zozole (nowe, odświeżone postacie Zozoli, nowe opakowania).

Promocja ma charakter instant win, a jej wiodącym elementem są Vrzepki – oryginalne kartoniki umieszczone w opakowaniach Zozoli. Front Vrzepki to śmieszne hasła, na odwrocie znajduje się rzep, który umożliwia przytwierdzenie Vrzepki do ubrania. „Idea Vrzepek nawiązuje do nieśmiertelnej szkolnej zabaw z przyklejaniem kolegom i koleżankom kartek ubarwionych śmiesznymi hasłami. Różnorodność i ilość Vrzepek to impuls do świetnej zabawy” – mówi Bartosz Niewiadomski, dyrektor marketingu Mieszko.

     

W promocji bierze udział 130 różnych Vrzepek, z hasłami wymyślonymi przez dzieci. Vrzepkowe hasła to efekt konkursu internetowego zorganizowanego na początku roku na stronie http://www.zozole.pl/  „Inwencja uczestników konkursu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Jest tam wszystko: od dowcipu, rebusu po rymy i pastisze -  mocno osadzone w świecie dzieci ” – mówi Krystian Kowalczyk, brand manager marki Zozole. „Noszę stringi”, „Puściłem bąka”, „Defekt mózgu”, ”Szkoła Óczy” - to tylko próbka pomysłowości dzieci uwieczniona na Vrzepkach.

Akcja Vrzepka! będzie komunikowana w telewizji, radio, Internecie oraz na materiałach POS w punktach sprzedaży. Na potrzeby akcji przygotowany został nowatorski spot TV, który po raz pierwszy w historii marki przenosi postacie Zozoli do świata realnego. Nowa scenografia, stylistyka i aranżacja piosenki to elementy, które dopasowane zostały do odświeżonego wizerunku postaci Zozoli.

Spot telewizyjny wyreżyserowany został przez Grzegorza Kuczeriszkę, animacje 3D przygotował Lightcraft, a całość wyprodukował Garaż. Kampania telewizyjna prowadzona będzie w TVP1, TVP2, Polsacie, MTV, VIVA oraz stacjach dziecięcych: Cartoon Network, Jetix, ZigZap. Zakończenie kampanii planowane jest na koniec czerwca. Wsparciem dla telewizji będzie kampania radiowa w Radio Kolor oraz kampania prasowa prowadzona w prasie dziecięcej („Kaczor Donald”) i prasie handlowej („Detal dziś”, „Magazyn handlowy”, „Poradnik handlowca”, „Życie handlowe”). Media na potrzeby kampanii zakupił Guide Line (Mediacom).

Za projekt ze strony Mieszko S.A. odpowiadają: Bartosz Niewiadomski, dyrektor marketingu Mieszko S.A. oraz Krystian Kowalczyk, brand manager marki Zozole. Twórcami Vrzepek w Hand Made jest zespół kreatywny: Marta Staszak, Agnieszka Trzeciak, Miłosz Sroka, Grzegorz Karwala; projekt koordynuje Karolina Reimus, account manager.

MIESZKO S.A./ Zozole

cel kampanii: sprzedażowy (loteria konsumencka)klient: Mieszko S.A.przedstawiciel klienta: Bartosz Niewiadomski, Krystian Kowalczykagencja: Hand Madeprzedstawiciel agencji: Karolina Reimusgrupa kreatywna: Marta Staszak, Agnieszka Trzeciak, Miłosz Srokaart director: Grzegorz Karwaladyrektor kreatywny: Marcin Palarczyk media: telewizja, prasa, radio, Internet, POSczas trwania: maj-czerwiec 2007dom produkcyjny: Garażanimacja 3D: Lightcraftreżyser: Grzegorz Kuczeriszka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu