Promocja Małopolski

Wizard i Urząd Marszałkowski zapraszają do Małopolski

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

We wrześniu Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego ogłosił przetarg na promocję regionu. Głównymi kategoriami przy ocenie ofert były przygotowanie kreacji oraz strategii dotarcia, która w sposób najbardziej efektywny pozwoliłby zagospodarować budżet, istotne było też doświadczenie agencji w działaniach społecznych. Wynikiem było wybranie agencji Wizard jako partnera kampanii.

Wczoraj światło dzienne ujrzała kampania "Do MałopolSKI" i będzie gościć na billboardach do połowy grudnia. To pierwsza w Polsce kompleksowa kampania promocyjna całego regionu (województwa). Jej celem jest przyciągnięcie turystów do Małopolski w sezonie zimowym, i wypromowanie rejonów atrakcyjnych dla narciarzy.

 Aby komunikat został odebrany przez jak największą ilość osób, przy ograniczonym budżecie udało się użyć aż 350 nośników w największych ośrodkach miejskich w Polsce: Warszawa - 100 (miasto) + 30 (metro), Poznań - 70, Katowice - 80, Wrocław - 70 nośników. Wykorzystanie outdooru jako kanału komunikacji wynikało również z możliwości dotarcia do grupy odbiorców pochodzących z miast o największym potencjale urlopowym, widoczność i "efektowność" billboardu oraz konotacja billboardów jako medium wizerunkowego.  Kreacja kampanii "Do Małopolski" - agencja reklamowa Wizard, Zakup mediów: dom mediowy - PanMedia Western.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu