Przetarg na zorganizowanie kampanii informacyjno-reklamowej dotyczącej nowej atrakcji, wygrała katowicka Grupa |PIMEDIA, odpowiedzialna także za kampanie ING, Getin Bank czy Agata Meble. Zaplanowane działania opierają się o wykorzystanie reklamy outdoorowej, internetowej i prasowej oraz działania SEM/SEO. Kampania będzie miała zasięg ogólnokrajowy, a jej zakończenie zaplanowane jest na koniec lipca 2012 r. Ze względu na bliskość Krakowa i wzajemne związki obu miast, przygotowana została także kampania w krakowskich środkach komunikacji miejskiej.
Dane wielickiego muzeum pokazują, że 58% zwiedzających to obcokrajowcy, z których najwięcej jest Niemców i Brytyjczyków. To właśnie dlatego działania promocyjne mają być rozszerzone o Wielką Brytanię, Niemcy i Rosję.
"Kampania dla Kopalni Soli Wieliczka to kolejny projekt promujący atrakcyjne turystycznie miejsca i regiony, jaki realizuje grupa |PIMEDIA. Doświadczenie, które zyskaliśmy przy podobnych realizacjach pozwala nam na prowadzenie kolejnych skutecznych i efektownych kampanii, które docierają do pożądanej grupy docelowej" - powiedział Przemysław Kozok, managing director |PIMEDIA.












