Player przywrócił pakiet półroczny. „Data premiery Max może się zmienić”

Player znowu zaczął sprzedawać pakiety na 180 dni w promocyjnej cenie. Kiedy platforma zrezygnowała z opcji półrocznej i rocznej spekulowano, że ma to związek z planowanym na 2024 rok debiutem serwisu streamingowego Max. - Data premiery Max może się zmienić - można przeczytać w na stronie internetowej HBO Max.

Adrian Gąbka
Adrian Gąbka
Udostępnij artykuł:
Player przywrócił pakiet półroczny. „Data premiery Max może się zmienić”
Serwis streamingowy Player

Pakiety obowiązujące przez rok i pół roku zniknęły z oferty Playera w lipcu. - Zmiany w ofercie zarówno w zakresie długości jak i ceny pakietów w Playerze są naturalnym i cyklicznym procesem dostosowywania oferty do aktualnych warunków rynkowych - tłumaczyło wówczas w rozmowie z Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.

Pod koniec sierpnia rozpoczęto sprzedaż planów 3-miesięcznych. Pakiet Player (z reklamami) na 90 dni kosztuje 20 zł, natomiast pakiet Player (bez reklam) 40 zł. Teraz powróciły plany 180-dniowe. Paczka z reklamami kosztuje 40 zł (6 miesięcy w cenie 4), natomiast bez reklam 80 zł. W ofercie są kanał TVN, biblioteka wideo na żądanie z nim związana, kolekcje Player Original i Discovery+. Pakiet obejmuje też filmy, a niektóre treści są oferowane w jakości 4K/UHD.

Max od maja w Stanach Zjednoczonych

Serwis streamingowy Max zastąpił HBO Max w USA 23 maja. Nie oferuje jedynie treści serialowych i filmowych, ale także produkcje dokumentalne i reality, dostępne w ramach Discovery+. Podstawowy pakiet Max z reklamami kosztuje 9,99 dol. miesięcznie lub 99,99 dol. rocznie. Pozwala na oglądanie programów na dwóch urządzeniach w rozdzielczości 1080p. Poszczególnych treści nie można pobierać do pamięci wewnętrznej urządzeń. Za droższą opcję trzeba zapłacić 15,99 dol. miesięcznie lub 149,99 dol. rocznie.  Umożliwia oglądanie produkcji w jakości HD bez reklam. W przypadku tego planu można pobrać 30 tytułów. Najdroższy pakiet Ultimate to koszt 19,99 dol. miesięcznie lub 199,99 dol. rocznie. Obejmuje jakość 4K, Dolby Amos i możliwość pobrania 100 tytułów.

Wcześniej pakiet z reklamami HBO Max w USA kosztował 9,99 dol. miesięcznie lub 99,99 dol. rocznie. Pakiet bez reklam, pozwalający na oglądanie treści w jakości 4K HDR i pobranie 30 tytułów 15,99 dol. miesięcznie lub 149,99 dol. rocznie. Discovery+ za oceanem można było nabyć za 4,99 dol. miesięcznie z reklamami lub 6,99 dol. bez reklam. W Polsce Discovery+ jest oferowany jako biblioteka w Playerze. HBO Max kosztuje 29,99 zł miesięcznie lub 234,99 zł rocznie. Osoby, które zdecydowały się na subskrypcję platformy w pierwszym miesiącu jej działalności nad Wisłą płacą 19,99 zł miesięcznie.

Kiedy debiut Max w Polsce?

W Polsce Warner Bros Discovery poza Playerem i HBO Max oferuje usługi TVN24 Go i VOD.pl. Ta ostatnia platforma jest dostępna bezpłatnie i oferuje głównie starsze produkcje z anten TVN i Discovery. Jeden z najważniejszych składników Max, czyli Discovery+ wchodzi w skład Playera. To dlatego pojawiły się spekulacje, że przy okazji pojawienia się globalnej platformy w Europie, dostępny tylko w Polsce serwis może zniknąć.

grafika

Na stronie HBO Max może znaleźć trochę informacji na temat nowej platformy. - Nadchodzi Max. Oto kiedy będzie dostępne w Twoim regionie - czytamy w dziale pomocy technicznej. Serwis w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach ma się pojawić przed końcem 2023 roku. - Max powinno być dostępne w Europie w 2024 roku. Data premiery Max może się zmienić – wkrótce podamy więcej informacji - zapewnia Warner Bros. Discovery. Analogiczny komunikat dotyczy Azji Południowo-Wschodniej. Przedstawiciele polskiego oddziału firmy nie chcą zdradzić na jakim etapie są przygotowania do uruchomienia Max i czy Player będzie częścią tej platformy.

Marka Player jest silnie zakorzeniona wśród polskich odbiorców, bo funkcjonuje od 2011 roku. Nie zmieniło tego nawet wprowadzenie obowiązkowych płatności za pakiety. Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że już półtora roku temu Player miał 1,5 mln regularnie płacących subskrybentów. Nieprzemyślane zmiany mogą być „wylaniem dziecka z kąpielą”. W kwartale, w którym Max ruszył w USA, HBO, HBO Max, Max i Discovery+ straciły 1,8 mln subskrybentów. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"