Promocja polskiej branży stolarki budowlanej w ramach Branżowego Programu Promocji „Budowa i wykańczanie budowli”

Trwają przygotowania do realizacji Branżowego Programu Promocji „Budowa i wykańczanie budowli”, który w latach 2018-2019 realizowany będzie przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. W ramach programu przedsiębiorstwa mogą skorzystać z szeregu różnorodnych działań, w tym m.in. zaprezentować się na licznych targach zagranicznych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem realizowanego przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu (PAIH) programu jest promowanie polskiej gospodarki w oparciu o rodzime marki produktowe, wpisujące się w obszary Krajowych Inteligentnych Specjalizacji (KIS).  Działania nakierowane są na promocję branży budowlanej, jako całości sektora.

W ramach Branżowego Programu Promocji, do końca 2019 roku PAIH zorganizuje stoiska informacyjno-promocyjne podczas wybranych wydarzeń targowo-konferencyjnych w następujących krajach: Ukraina, Kazachstan, Azerbejdżan, Rosja, Iran, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Turcja, Norwegia, Niemcy oraz Białoruś. Polskie firmy będą tam miały również możliwość pokazania swoich materiałów marketingowych, filmów reklamowych oraz spotkań z kontrahentami.

Program obejmuje też szereg innych aktywności, z jakich mogą korzystać przedsiębiorstwa. Należą do nich m.in. organizacja misji przyjazdowych dla zagranicznych dziennikarzy, udział w misjach gospodarczych, których celem jest rozpoznanie rynku oraz nawiązanie kontaktów biznesowych,  a także działalność informacyjno-promocyjna w mediach tradycyjnych i elektronicznych.

Przedsiębiorcy uczestniczący w programie mają możliwość otrzymania wsparcia finansowego za udział w działaniach promocyjnych. Wsparcie to będzie przyznawane w ramach poddziałania 3.3.2 „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (PO IR), realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.

Związek POiD, jako reprezentant rodzimej branży stolarki budowlanej, przygotowuje specjalny katalog przedstawiający potencjał tego sektora polskiej gospodarki i działające w nim przedsiębiorstwa. Powstający z inicjatywy POiD katalog, w ramach BPP, zostanie wysłany i zaprezentowany na wymienionych wyżej wydarzeniach zagranicznych. Dzięki temu, zapewniona zostanie szeroka promocja branży, a odbiorcy niemal na całym świecie będą mogli zapoznać się z produkowanymi w Polsce rozwiązaniami.

***

Branżowy Program Promocji „Budowa i wykańczanie budowli” realizowany jest w ramach projektu "Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand" poddziałanie 3.3.2 i pozostaje jednym z 9 programów branżowych, których operatorem jest Polska Agencja Inwestycji i Handlu. Wsparcie działań promocyjnych dla przedsiębiorców będzie finansowane z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online