Promocja Raiffeisen Banku

2000 bogato ilustrowanych kalendarzy National Geographic stanowi pulę prezentów w promocji Raiffeisen Bank Polska SA

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Koncepcję oraz kampanię informacyjną przygotowała agencja reklamowa Ad Fabrika FCB, natomiast rozwiązania mobilne stworzyła agencja MobiJOY! Mobile Marketing. Akcja rozpoczęła się 27 stycznia i potrwa do końca lutego.

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB prowadzi promocję dla Raiffeisen Bank Polska S.A., której system SMSowy przygotowała i opracowała agencja mobile marketingowa - MobiJOY!. Kierowana jest ona do klientów, którzy zrealizują transakcje dowolną kartą kredytową Raiffeisen Bank  Polska S.A. na kwotę min. 500 zł. Kolejnym krokiem jest wysłanie pod numer 7101 (koszt 1 zł netto, czyli 1,22 zł brutto) SMSa o treści: karta.imię.nazwisko.kwota_transakcji. Pierwsze 2000 osób biorących udział w promocji otrzyma bogato ilustrowany kalendarz National Geographic na 2005 rok.  W akcji tradycyjne losy zostały zastąpione SMSami, gdyż dla znacznej części potencjalnych uczestników taki mechanizm jest najważniejszym bodźcem skłaniającym do wzięcia udziału w promocji.

Akcja wspierana jest reklamą w internecie, infolinią oraz mailingiem skierowanym do klientów Raiffeisen Bank Polska S.A..

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu