Samsung premiuje zakup wybranych telewizorów darmowym dostępem do popularnych serwisów VOD

Firma Samsung wprowadziła ofertę Smart Pack 2018, w ramach której przy zakupie wybranych modeli telewizorów można otrzymać darmowy dostęp do popularnych serwisów VOD, m.in. do HBO GO, Ipla, Showmax i kilku innych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Ofertą Smart Pack 2018 objęte są wszystkie telewizory z tegorocznej linii QLED TV oraz wybrane modele UHD z 2018 roku o przekątnej ekranu 65 cali i więcej.

W ramach promocji można odebrać vouchery, umożliwiające dostęp do czterech z siedmiu wybranych przez użytkownika aplikacji. W ofercie znalazły się HBO GO (na 3 miesiące), Ipla (na 6 miesięcy), FilmBox Live (na 6 miesięcy), player+ (na 6 miesięcy), VoD Onet (na 6 miesięcy), Showmax (na 6 miesięcy) oraz Eleven Sports (na 6 miesięcy).

By skorzystać z promocji należy zaraz po zakupieniu nowego telewizora podłączyć go do internetu, uruchomić dedykowaną aplikację Smart Pack 2018 i uzyskać dostęp do tysięcy filmów, seriali oraz transmisji sportowych.  

Promocja trwa do 31 grudnia br. do wyczerpania puli voucherów. Ofertą objęte są wybrane modele telewizorów. Pakiet Smart Pack 2018 można odebrać w terminie do 30 dni od daty zakupu produktu, a vouchery aktywować w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]