Polskie Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego wybiera agencję reklamową

Polskie Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego chce zatrudnić agencję, która zajmie się kampanią promującą w telewizji polską wołowinę - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Polskie Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego wybiera agencję reklamową
fot. TVN24

Kampania ma mieć charakter informacyjno-promocyjny i będzie obejmować telewizję. Jej celem będzie promocja polskiej wołowiny, a w szczególności jej walorów kulinarnych.

Z naszych ustaleń wynika, że wybrana w przetargu agencja zajmie się jej przygotowaniem i realizacją. Będzie też odpowiadać za emisję spotów.

Szczegółów przetargu nie udało nam się ustalić. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 30 czerwca br.

Budżetu zaplanowanych działań na obecnym etapie nie ujawniono.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą