Promocyjne doładowanie Volta

Tegoroczne upały miłośnicy Volta mogli przetrwać biorąc udział w nowej promocji "Cała puszka nagród"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tegoroczne upały miłośnicy Volta mogli przetrwać biorąc udział w nowej promocji "Cała puszka nagród". Promocja miała formę konkursu, wizualizowanego za pomocą schłodzonej puszki (pełnej nagród), wynurzającej się z kostek lodu. Każdy uczestnik otrzymywał markowe etui na płyty CD, a na wygrywających czekały placaki Volta i rasowe discmany. Na specjalnych, promocyjnych puszkach Volta Originala i Stronga pojawił się charakterystyczny złoty pasek i specjalne kluczyki (także złote) - dzięki którym można bylo "uzbierać" cenniejsze nagrody.

W kampanii promocyjnej użyto zróżnicowanych narzędzi POS i BTL (plakaty, ulotki, displaye, woblery, shelftalkery, stoppery, owijki i zawieszki paletowe) oraz infolinii. Marka Volt należy do portfolio browaru Carlsberg Okocim SA i jest od chwili powstania obsługiwana przez agencję Moby Dick Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+