Prosta zmiany właściciela nie zmienia sytuacji na rynku

Zakup wydawnictwa G+J przez Burdę wydaje się być bardzo sensowny. Burda zyskuje szerszą ofertę magazynową dla swoich klientów reklamowych, a połączone struktury organizacyjne będą tańsze.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

 Burda podejmie zapewne wysiłki mające na celu poprawę sprzedaży przejmowanych tytułów i stworzy dla reklamodawców nowe tematyczne pakiety zasięgowe (np. „Dobre Rady” z „Claudią” czy „Glamour” z „InStyle” i „Elle”). To czy akwizycja zakończy się pełnym sukcesem zależy od działań szefostwa Burdy.

Prosta zmiany właściciela nie zmienia sytuacji na rynku. Duże słowa uznania należą się pani prezes Magdzie Malickiej, która przez wiele lat z dużym sukcesem kierowała wydawnictwem G+J, walcząc o rozwój firmy często wbrew zachowawczej polityce koncernu.

Witold Woźniak, prezes Wydawnictwa Bauer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"