Plej będzie odpowiedzialny za realizację kampanii 360 stopni, obejmującej zarówno tradycyjne kanały reklamowe, takie jak telewizja i internet, jak i działania w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok).
– Podstawą działań będzie nastawienie na interakcje z marką oraz budowanie silnej, długoterminowej więzi z odbiorcami, co jest zgodne z podejściem do komunikacji i strategią marki Provident. Naszym celem jest stworzenie nowoczesnej i spójnej platformy komunikacyjnej, która pozwoli nam jeszcze lepiej dotrzeć do naszych klientów i umocnić relacje z nimi. Współpraca z Agencją Plej daje nam pewność, że nasza marka będzie obecna z odpowiednim przekazem i wartościami tam, gdzie są nasi klienci – mówi Artur Zabielski, dyrektor pionu marketingu, członek zarządu Provident Polska.

Nowa platforma komunikacyjna Provident
Po kilku miesiącach intensywnej pracy nad nową platformą komunikacji marketingowej, na początku listopada ruszyła pierwsza kampania realizowana w ramach tej współpracy.
W ramach inauguracyjnej nową platformę kampanii reklamowej przygotowano dwa spoty reklamowe. Pierwszy zaprasza widza na ulicę Finansową, gdzie poznać można plany, marzenia i potrzeby jej mieszkańców.

Drugi, produktowy spot, poświęcony został przygotowanej na okres inauguracji platformy promocji „Cashback”, która trwa od 04 do 26 litoprada r.
Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Plej, za planowanie i zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy OMD, a działania w internecie zostały zaplanowane przez Sales&More. Za produkcję spotu odpowiada Papaya Films, a za reżyserię Piotr Matejkowski, a aranżację piosenki opracował Filip Pacholczyk.
Poprzednio za obsługę reklamową Provident Polska odpowiadała agencja MullenLowe Warsaw, która realizowała kampanie pod hasłem „Mam plan”.











