Prymat zakłada 35-proc. wzrost sprzedaży w br.

Więcej Prymatu i Kucharka w sklepach

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Minione półrocze Prymat, lider na rynku przypraw (23,26% udziałów ilościowych na rynku przypraw total: przyprawy jednorodne, mieszanki i uniwersalne, MEMRB styczeń - luty 2004) może zaliczyć do wyjątkowo udanych. Firma nawiązała nowe kontakty handlowe z polskimi i zagranicznymi sieciami, a w pozostałych znacznie poszerzyła dostępny asortyment produktów. Firma przewiduje w tym roku wzrost sprzedaży o 35% do 140 mln złotych.

- Jesteśmy obecni niemal we wszystkich zagranicznych sieciach handlowych, nasze produkty mogą też kupować klienci polskich sieci w całym kraju - mówi Radosław Kasperowicz, dyrektor handlowy firmy Prymat. Po raz pierwszy w tym roku klienci sieci Kaufland mogą kupić kilkanaście przypraw pod marką Prymat oraz pod marką KUCHAREK przyprawę uniwersalną do potraw i kostki rosołowe. - Jesteśmy także w trakcie przygotowań do uruchomienia produkcji kostek rosołowych pod marką własną dla sieci Kaufland, które trafią na rynki: czeski, węgierski, słowacki, chorwacki no i oczywiście polski - dodaje Michał Pleszak, szef działu klientów kluczowych. Prymat wprowadził 18 nowych przypraw do sieci Real, gdzie obecnie można kupić 38 produktów pod marką Prymat oraz kostki rosołowe i przyprawę do potraw KUCHAREK. - W sieci Carrefour obecnych jest w tej chwili 26 rodzajów przypraw Prymat - w tym roku wprowadziliśmy 19 nowych produktów oraz oczywiście obecny jest KUCHAREK, zaś w sieci Geant można kupić oprócz KUCHARKA kostek i przyprawy do potraw blisko 50 rodzajów przypraw Prymat. Na stoiskach z owocami i warzywami w sklepach Geant pojawią się dodatkowe stojaki z naszymi produktami - wyjaśnia Michał Pleszak.

W strategii sprzedażowej Prymatu równie istotne są polskie sieci handlowe i rodzime hurtownie. Od tego roku produkty firmy Prymat dostępne są w sieci handlowej Polomarket (120 sklepów). - Nasze produkty są najwyższej jakości, stąd bez obaw zostaliśmy wyłącznym producentem przypraw, jakie oferowane są, oprócz marek własnych, w sklepach sieci Polomarket. - mówi Radosław Kasperowicz. Przyprawy Prymat oraz przyprawa do potraw i kostki rosołowe KUCHAREK, a także marka ekonomiczna Asta obecne są w sieci Delikatesy Centrum i Marcpol. -  Dla sieci handlowej Agrocoop opracowaliśmy system zarządzania półką z przyprawami, sklepy tej sieci oferują klientom pełen asortyment marki Prymat i Asta, a także przyprawę i kostki KUCHAREK - dodaje Rafał Wodecki , szef działu sprzedaży. Przyprawy Prymat oraz kostki i przyprawę KUCHAREK będą mogli także kupić klienci sieci Jaskółka, Topmarket i Piotr i Paweł. - Nawiązaliśmy także współpracę z dwoma kolejnymi hurtowniami Marspol i Baćpol, gdzie jesteśmy obecni z pełnym asortymentem - kończy Rafał Wodecki.

Prymat sp. z o.o. z Jastrzębia Zdroju istnieje od 1983 roku. Początkowo była to niewielka, rodzinna firma zajmująca się produkcją przypraw i koncentratów spożywczych. Z czasem firma unowocześniła i rozwinęła produkcję. Sukcesem okazało się wprowadzenie na rynek przyprawy do potraw KUCHAREK. To obecnie lider na rynku uniwersalnych przypraw do potraw. W ciągu 20 lat Prymat stał się jednym z czołowych, polskich producentów przypraw, mieszanek przyprawowych i kostek rosołowych. Według badań MEMRB styczeń-luty 2004 Prymat jest liderem całego rynku przypraw w kraju (23,26% udziałów ilościowych na rynku przypraw total: przyprawy jednorodne, mieszanki i uniwersalne). Firma oferuje swoje produkty pod markami Prymat, Asta i KUCHAREK.Prymat przywiązuje najwyższą wagę do stałego nadzoru nad procesami produkcyjnymi oraz rygorystycznej selekcji surowców, dzięki czemu uzyskuje produkty najwyższej jakości. Potwierdzają to otrzymane przez firmę wyróżnienia i certyfikaty: Prymat otrzymał m.in. dwa Medale Europejskie za przyprawę do potraw KUCHAREK i kostki rosołowe KUCHAREK, prawo do oznaczania przyprawy KUCHAREK znakiem jakości "Q". Firma posiada Certyfikat Systemy Zarządzania Jakością PN-EN ISO 9001:2001, PN - EN ISO 14001:1998 oraz Certyfikowany System Zapewnienia Bezpieczeństwa Zdrowotnego HACCP. Spółka zamknęła 2003 rok następującymi wynikami: o Obroty netto - 106 mln złotych ( w 2002 - 89 mln zł, w 2001 - 84 mln zł)o Nakłady na inwestycje - 6,5 mln zł (w 2002 5,4 mln zł, w 2001 - 2,4 mln zł)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"