„Przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu” w kampanii Fabryki Komunikacji Społecznej dla PIP

Fabryka Komunikacji Społecznej przygotuje i zrealizuje na zlecenie Państwowej Inspekcji Pracy kampanię informacyjno-promocyjną w internecie i radiu pod hasłem „Przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W przetargu dotyczącym tej kampanii wzięły udział dwie agencje. Oprócz Fabryki Komunikacji Społecznej ofertę złożyła też spółka Jero z ceną 63,3 tys. zł. Cena zwycięskiej agencji wynosi natomiast nieco ponad 67 tys. zł.

Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii - opracuje reklamy oraz zaplanuje ich emisję w czterech portalach internetowych, uruchomi stronę streswpracy.pl oraz wyprodukuje dwa 30-sekundowe spoty radiowe.

Kampania ma być realizowana od połowy maja do połowy czerwca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"