„Przejrzyste zasady” w kampanii Grupy Aegon (wideo)

W telewizji rusza wizerunkowa kampania reklamowa Grupy Aegon. Akcja przebiega pod hasłem „Przejrzyste zasady”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie telewizyjna kampania reklamowa Grupy Aegon podkreśla, że decyzje dotyczące przyszłości finansowej należy podejmować rozważnie i zwracać uwagę na szczegóły. Spot przekazuje te informacje w żartobliwy sposób, pokazując zabawną próbę przed spektaklem teatralnym. Kreacja stanowi kontynuację kampanii prowadzonej w grudniu ubiegłego roku (więcej). Celem działań jest zwiększenie rozpoznawalności Grupy Aegon oraz ukazanie jej jako eksperta w tworzeniu długoterminowych programów inwestycyjno-ubezpieczeniowych oraz w funduszach emerytalnych.

W ramach akcji 30-sekundowy spot jest emitowany od 15 lutego w głównych stacjach telewizyjnych. Kreację kampanii – zaplanowanej na trzy tygodnie – przygotował dział marketingu Grupy Aegon we współpracy z agencją reklamową Drimtimtim, produkcją reklamy zajęło się studio M5, a za planowanie i zakup mediów  odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"