- Taką decyzję podjął nowy wydawca, chcąc wydłużyć czasekspozycji pisma w punktach sprzedaży i zmienić rytm powstawaniapisma oraz wyróżnić się na rynku tygodników - mówiportalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kowalczyk, redaktornaczelny "Przekroju". Dodaje, że drobne zmiany redakcyjnebędą widoczne w pierwszym numerze październikowym (wtorek, 6października). Pojawią się nowi autorzy i rubryki. - Nie ma jednakmowy o zmianach zasadniczych na tym etapie - podkreślaKowalczyk.
Redaktor naczelny tygodnika przyznaje, że szczegółowawizja gazety będzie wypracowywana przez najbliższemiesiące.
Nowy wydawca, Grzegorz Hajdarowicz, który w sierpniu kupił"Przekrój" zapowiadał, że z tygodnika zniknął bieżące informacje istanie się on tytułem o charakterzespołeczno-kulturalno-cywilizacyjnej. Nowy wydawca zapowiadał takżewzrost sprzedaży gazety do poziomu 120-160 tys. egzemplarzy.Sprzedaż "Przekroju" w lipcu br. wynosiła 56 551 egz. (daneZDKP).












