Przemysław Alberski nowym dyrektorem marketingu Totalbet

Przemysław "Albert" Alberski objął funkcję dyrektora marketingu Totalbet Zakłady Bukmacherskie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Przemysław Alberski nowym dyrektorem marketingu Totalbet
Przemysław Alberski, fot. Przemysław Chudkiewicz

Przemysław Alberski na stanowisku dyrektora marketingu będzie odpowiedzialny za wdrożenie nowej strategii marketingowo-komunikacyjnej oraz rozwój wizerunku Totalbet na polskim rynku.

Przemysław Alberski ma ponad czternastoletnie doświadczenie pracy w marketingu. Przed dołączeniem do Totalbet pracował w funduszu Private Equity Solter Capital oraz sklepie piłkarskim Zgoda FC, którego był pomysłodawcą oraz współwłaścicielem.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/totalbet-sponsorem-polskiego-zwiazku-lekkiej-atletyki ##

Przemysław Alberski pracował dla Anny Lewandowskiej

Równolegle przez dwa lata pełnił funkcję dyrektora operacyjnego z ramienia Anny Lewandowskiej w jej spółkach, gdzie był odpowiedzialny m.in. za uruchomienie takich brandów jak: Phlov by Anna Lewandowska czy cateringu dietetycznego - Supermenu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/internetowy-bukmacher-totalbet-przy-109-mln-przychodow-mial-6-9-mln-zl-straty-3-4-mln-zl-pozyczek-z-grupy-zpr ##

- Albert dołącza do zespołu, mając bardzo bogate doświadczenie w tworzeniu nowych brandów jak i w marketingu sportowym. W nowej roli będzie odpowiedzialny za stworzenie oraz wdrożenie nowej strategii marketingowej, współpracę z zarządem oraz pozostałymi managerami. Stawiamy na najlepszych ludzi w budowaniu naszego zespołu i jesteśmy pewni, że świetnie sprawdzi się w naszej organizacji i usprawni działanie firmy – mówi Tomasz Szakiel, prezes zarządu Totalbet.

Ostatnio dyrektorem marketingu Totalbet był Adrian Furmańczyk.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą