Przemysław Alberski na stanowisku dyrektora marketingu będzie odpowiedzialny za wdrożenie nowej strategii marketingowo-komunikacyjnej oraz rozwój wizerunku Totalbet na polskim rynku.
Przemysław Alberski ma ponad czternastoletnie doświadczenie pracy w marketingu. Przed dołączeniem do Totalbet pracował w funduszu Private Equity Solter Capital oraz sklepie piłkarskim Zgoda FC, którego był pomysłodawcą oraz współwłaścicielem.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/totalbet-sponsorem-polskiego-zwiazku-lekkiej-atletyki ##
Przemysław Alberski pracował dla Anny Lewandowskiej
Równolegle przez dwa lata pełnił funkcję dyrektora operacyjnego z ramienia Anny Lewandowskiej w jej spółkach, gdzie był odpowiedzialny m.in. za uruchomienie takich brandów jak: Phlov by Anna Lewandowska czy cateringu dietetycznego - Supermenu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/internetowy-bukmacher-totalbet-przy-109-mln-przychodow-mial-6-9-mln-zl-straty-3-4-mln-zl-pozyczek-z-grupy-zpr ##
- Albert dołącza do zespołu, mając bardzo bogate doświadczenie w tworzeniu nowych brandów jak i w marketingu sportowym. W nowej roli będzie odpowiedzialny za stworzenie oraz wdrożenie nowej strategii marketingowej, współpracę z zarządem oraz pozostałymi managerami. Stawiamy na najlepszych ludzi w budowaniu naszego zespołu i jesteśmy pewni, że świetnie sprawdzi się w naszej organizacji i usprawni działanie firmy – mówi Tomasz Szakiel, prezes zarządu Totalbet.
Ostatnio dyrektorem marketingu Totalbet był Adrian Furmańczyk.











