Przemysław Guzik odpowiada za shopper marketing w V&P

Przemysław Guzik objął nowe stanowisko head of shopper marketing w agencji reklamowej V&P.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Przemysław Guzik odpowiada za shopper marketing w V&P
Przemysław Guzik

Guzik wrócił do agencji po ponad dwóch latach, by rozwijać ofertę shopper marketingową w strukturach działu strategii.

Ostatnie dwa lata spędził w Cosmo Group, gdzie odpowiadał za prowadzenie badań marketingowych oraz współtworzenie strategii i kampanii reklamowych, na rynku polskim i niemieckim. Wcześniej przez ponad rok był senior strategy managerem w V&P, pracując m.in. dla Hebe, Dużego Bena oraz Nivei.

- Shopper marketing to niezmiernie ciekawy obszar marketingu, bo - wbrew powszechnej opinii - nie dotyczy jedynie samego momentu zakupu, czy celu jakim jest zwiększenie koszyka - mówi Przemysław Guzik, nowy head of shopper marketing w V&P.

Przed rozpoczęciem pracy w V&P przez 8 lat pracował w agencji TEQUILATBWA, odpowiadał za strategię dla takich klientów jak: Tyskie, Lech Pils, Nivea, Tymbark, Galeria Północna, Fortum, Aquafresh, Wrigley, ING Bank i Maxwell House.

 

 

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa