Przemysław Młodzianowski dotychczas współpracował z LifeTube jako doradca. W nowej roli odpowiedzialny jest za wdrożenie nowego modelu sprzedaży sieci partnerskiej opartego o dane. Ma on oferować klientom szybsze i bardziej dopasowane odpowiedzi na briefy, a zrzeszonym w sieci twórcom - efektywniejsze monetyzowanie treści.
- Mamy ogromny potencjał sprzedażowy. Moją ambicją jest, abyśmy najefektywniej łączyli potrzeby klientów i twórców. Wszystkie nasze wysiłki są na to obecnie nakierowane – zapowiada Młodzianowski.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lifetube-labels-pomoze-influencerom-tworzyc-wlasne-produkty-i-uslugi ##
Przemysław Młodzianowski to manager z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu strukturami sprzedażowymi w zróżnicowanych branżach, m.in.: finansach, bankowości czy sieciach franczyzowych. Przez ostatnie 6 lat, jako dyrektor zarządzający ds. sprzedaży BNI Polska uczestniczył w rozwoju organizacji biznesowej zrzeszającej przedsiębiorców.












