Przepis IKEA na świąteczną frajdę

Dzisiaj rozpoczyna się kolejna odsłona kampanii „Daj spokój – dom to frajda”, poprzez którą IKEA pragnie pokazać, że przygotowania do zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia nie muszą wiązać się z pośpiechem i stresem. Wystarczy tylko trochę zmienić sposób myślenia i uświadomić sobie, że najważniejsze jest wspólne spędzanie czasu z rodziną, zwłaszcza w czasie świąt. Dodatkowo, dzięki funkcjonalnym rozwiązaniom oraz akcesoriom IKEA do kuchni, świąteczne gotowanie i pieczenie stanie się jeszcze prostsze niż zwykle, dając jednocześnie członkom rodziny dużą frajdę.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Okres przedświąteczny to gorączkowe przygotowania całego domu do tych kilku szczególnych dni, które spędzamy w gronie rodziny na wspólnym świętowaniu. Oprócz wielkich porządków i kupowania prezentów, dużą wagę przykładamy do tradycyjnych potraw oraz sposobu ich podania na stole. Dla wielu osób świąteczne przygotowania wiążą się więc z ciągłym brakiem czasu i dużym stresem. W efekcie zapominamy o tym, co najważniejsze, czyli o przebywaniu razem i cieszeniu się obecnością bliskich. IKEA proponuje więc niezawodny przepis na świąteczną frajdę – do pieczenia, smażenia i gotowania wigilijnych potraw włączmy wszystkich członków rodziny, a z pewnością będziemy mogli cieszyć się radosną atmosferą jeszcze przed świętami.

„Czas to we współczesnym świecie jedna z najcenniejszych rzeczy. Zróbmy więc wszystko, aby w nadchodzące święta nie zabrakło nam czasu dla rodziny i na odpoczynek. Przepis na świąteczną frajdę jest prosty – bądźmy razem i nie denerwujmy się drobiazgami. Czy się to powiedzie, zależy tylko od nas samych. IKEA może pomóc, dostarczając funkcjonalne rozwiązania do kuchni, gdzie zwykle znajduje się domowy sztab dowodzenia świątecznymi przygotowaniami” – powiedział Grzegorz Boruc, dyrektor marketingu IKEA.

Kampania reklamowa obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, Internet, prasę, outdoor oraz komunikację wewnątrz sklepów IKEA. Pomysł kreatywny powstał w agencji JWT Warsaw. Spot wyreżyserował Henrik Kindgren, produkcją zajął się dom produkcyjny Tango, a postprodukcją – Platige Image. Za działania w sieci odpowiada agencja K2. Media społecznościowe obsługiwane są przez agencję Kalicińscy.com, zaś zakup mediów powierzono MEC Global.

________________________________________

Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony z pierwszych liter imienia, nazwiska oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi założyciel firmy (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).

IKEA jest innowatorem oraz doradcą w zakresie wyposażenia wnętrz, którego celem jest tworzenie lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi. IKEA jest godną zaufania, stabilną finansowo i stale rozwijającą się firmą. IKEA w Polsce posiada obecnie osiem sklepów, które w roku finansowym 2012 odwiedziło ponad 19 milionów osób. Ponadto, poprzez Inter IKEA Centre Polska, firma zbudowała i zarządza siedmioma parkami oraz centrami handlowymi. W Jarostach koło Piotrkowa Trybunalskiego zlokalizowane jest Regionalne Centrum Dystrybucyjne, które obsługuje sklepy IKEA w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech. Biuro Zakupów współpracuje z producentami mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w regionie Europy Centralnej, dostarczając meble i artykuły wyposażenia wnętrz do sieci IKEA na całym świecie.

Dodatkowych informacji udziela:

Karolina Horoszczak

PR Manager, rzecznik prasowy – grupa IKEA w Polsce

Tel.: +48 22 720 46 46

E-mail: karolina.horoszczak@ikea.com

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"