"Przesadnie doskonałe" Porsche Cayenne z nową kampanią

Nowa kampania Porsche Cayenne to efekt współpracy legendarnej marki motoryzacyjnej z agencją DDB Warszawa oraz domem produkcyjnym Papaya Films.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
"Przesadnie doskonałe" Porsche Cayenne z nową kampanią

Spot koncentruje się na emocjach, które wywołuje kontakt z samochodem. W krótkiej formie, dzięki dynamicznemu montażowi i winietowemu opowiadaniu historii, pokazano codzienność bohaterów, którą łączy jeden wspólny mianownik – Porsche Cayenne.

Ujęcia tworzą dynamiczną mozaikę historii: od dziecięcej radości, przez moment spokoju po pracy, po czystą pasję za kierownicą. W kampanii główne role odgrywają światło oraz zdjęcia łączące obserwacje życia codziennego z widowiskowymi ujęciami samochodowymi. Reżyserem spotu jest Michał Misiński, za część wizualną kampanii odpowiada Monika Lenczewska.

Dla Papaya Films to kolejna współpraca z marką, po wcześniejszych kampaniach z Igą Świątek czy dokumencie „Cold Waves by Porsche” opowiadającym o surfingu na Półwyspie Helskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu