Przetarg dla Lata z Radiem rozstrzygnięty

Biuro Promocji Polskiego Radia SA rozstrzygnęło konkurs na kreację dla "Lata z Radiem" PR 1

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zadaniem było opracowanie nowej linii graficznej dla tegorocznej edycji promowanej hasłem "Olimpijskie Lato z Radiem". Konkurs wygrała Agencja Reklamowa DSK.

Na całość oprawy graficznej składają się m. in.: plakaty, bannery stanowiące oprawę sceny, reklama wielkoformatowa, ogłoszenia prasowe, gadżety. Najpopularniejszy program Polskiego Radia, wzorem ubiegłych lat, odwiedzi 20 miejscowości turystycznych, żeby towarzyszyć milionom wiernych słuchaczy podczas wakacyjnych wojaży i uatrakcyjnić im wypoczynek. "Olimpijskie Lato z Radiem" to imprezy z udziałem gwiazd polskiego sportu oraz występy gwiazd polskiej sceny.

DSK przygotowała projekty w ciepłej, wakacyjnej kolorystyce, łącząc elementy sportu - tak istotne w olimpijskim roku - z wypoczynkiem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji