W najnowszej kampanii marketingowej Blika, Tomasz Kot występuje w roli sprzedawcy w supermarkecie oraz w sklepie nocnym. Spoty ukazują sceny, które są nam dobrze znane – jak szybkie zakupy w ostatniej chwili lub moment, kiedy przy płaceniu uświadamiamy sobie, że zapomnieliśmy portfela.
Kampania Blika z humorem podkreśla zalety płatności zbliżeniowych.

Od początku udostępnienia płatności zbliżeniowych Blika usługę aktywowało już ponad 2 mln użytkowników. W drugim kwartale 2023 roku wykonali oni 32,5 mln transakcji o wartości 1,3 mld zł. Obecnie płatności zbliżeniowe stanowią już jedną trzecią wszystkich operacji wykonywanych w kanale POS. Do tej pory zapłacono nim w 131 krajach na całym świecie.
Kampania powstała we współpracy z agencją Change Serviceplan odpowiedzialną za koncepcję i kreację. Za strategię mediową odpowiada agencja Spark Foundry. Dodatkowo najnowsze spoty zostały dostosowane do osób z niepełnosprawnościami i przetłumaczone na język migowy dzięki agencji Unmute.











