„Przygody Tomka Kasjera” – nowa kampania Blika z Tomaszem Kotem

Blik (Polski Standard Płatności) startuje z nową kampanią, w której zachęca użytkowników do korzystania z  wygodnych, szybkich i przede wszystkim bezpiecznych płatności zbliżeniowych. Główną rolę odgrywa Tomasz Kot, który wciela się w postać kasjera przyjmującego płatności.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Przygody Tomka Kasjera” – nowa kampania Blika z Tomaszem Kotem

W najnowszej kampanii marketingowej Blika, Tomasz Kot występuje w roli sprzedawcy w supermarkecie oraz w sklepie nocnym. Spoty ukazują sceny, które są nam dobrze znane – jak szybkie zakupy w ostatniej chwili lub moment, kiedy przy płaceniu uświadamiamy sobie, że zapomnieliśmy portfela.

Kampania Blika z humorem podkreśla zalety płatności zbliżeniowych.

Od początku udostępnienia płatności zbliżeniowych Blika usługę aktywowało już ponad 2 mln użytkowników. W drugim kwartale 2023 roku wykonali oni 32,5 mln transakcji o wartości 1,3 mld zł. Obecnie płatności zbliżeniowe stanowią już jedną trzecią wszystkich operacji wykonywanych w kanale POS. Do tej pory zapłacono nim w 131 krajach na całym świecie.  

Kampania powstała we współpracy z agencją Change Serviceplan odpowiedzialną za koncepcję i kreację. Za strategię mediową odpowiada agencja Spark Foundry. Dodatkowo najnowsze spoty zostały dostosowane do osób z niepełnosprawnościami i przetłumaczone na język migowy dzięki agencji Unmute.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+