“Przyjaciółka” liderem dwutygodników poradnikowych

W lipcu br. najwyższą sprzedaż wśród dwutygodników poradnikowych miała “Przyjaciółka”. Na drugim miejscu znalazła się “Tina”, a trzecia była debiutująca w tym segmencie “Pani Domu”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnie rozpowszechnianie płatne razem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lipcu br. wyniosło 601 198 egz. i było o 13 proc. wyższe niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zajmująca drugie miejsce “Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała z kolei wynik na poziomie 454 262 egz. po spadku o 10 proc.

Natomiast rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” (Edipresse Polska), która od lipca br. stała się dwutygodnikiem, wyniosło 396 448 egz. Rok wcześniej magazyn ten był wydawany co tydzień i miał sprzedaż na poziomie 301 706 egz., co oznacza wzrost o 31 proc. 

W lipcu br. w porównaniu do czerwca swoją sprzedaż aż o 26 proc. podniosła „Przyjaciółka”, natomiast wynik „Tiny” się obniżył (o 1 proc.).

*- dane dotyczą tygodnik

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji