Przyjaciółka liderem sprzedaży

Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Według najnowszych danych ZKDP tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął w grudniu 2006 sprzedaż ogółem w wysokości 444 728 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 4,5 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2005 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (Bauer) - spadek o ponad 36 proc., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska)  - spadek o 21 proc. a na czwartym miejscu  ”Naj” (G+J Polska) - spadek o ponad 3 proc.

  grudzień20062005Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemPrzyjaciółka645017444728655267464569Tina517229363357718341495815Pani Domu616741349341766730424236Naj558733325351567924335291

  2006grudzieńlistopadŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemPrzyjaciółka645017444728667179362423Tina517229363357503885329799Pani Domu616741349341588153290300Naj558733325351550965271795

W całym 2006 roku najwięcej sprzedała ”Przyjaciółka” - średnia sprzedaż ogółem wyniosła 401 299 egz. Na drugim miejscu  ”Tina” – 368 397 egz., na trzecim ”Pani Domu” – 347 750 egz. a na ostatnim ”Naj” – 307 495 egz.

Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele