Według najnowszych danych ZKDP tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął w październiku sprzedaż ogółem w wysokości 341 306 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 25,5 procentowy spadek w porównaniu analogicznego okresu w 2005 r.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (Bauer) - spadek o ponad 18 proc., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - spadek o 30 proc. a na czwartym ”Naj” (G+J Polska) - spadek o ponad 20 proc.
październik20062005Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemPrzyjaciółka643420341306737378463733Tina518187327490762896401769Pani Domu612109303654794773437484Naj549445263785707313335021
2006październikwrzesieńŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemPrzyjaciółka643420341306582650331048Tina518187327490499559299154Pani Domu612109303654622385318465Naj549445263785543659295369












