Lider segmentu jest tygodnik ”Przyjaciółka (Edipresse), której średnia sprzedaż w czerwcu 2006 roku wyniosła 413 450 egz., czyli o ponad 15 proc. więcej niż analogicznym okresie 2005 roku - wynika z danych ZKDP. Na drugim miejscu uplasowała się "Tina" (Bauer) - spadek o ponad 14 proc. a na trzecie awansowała ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała wzrost sprzedaży o ponad 50 proc. czerwiec20062005Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemPrzyjaciółka652992413450592379355740Tina592848378015733604441108Pani Domu677861335012461618210568Naj577962330719533480278910 dane za maj 2006 i 2005
"Przyjaciółka" umacnia pozycję lidera
W czerwcu 2006 roku największy spadek sprzedaży wśród tygodników poradnikowych zanotowała "Tina".












