Przysłowiowe karykatury chronią Tatrzański Park Narodowy

Tatrzański Park Narodowy prowadzi outdoorową kampanię społeczną"Szanuj przyrodę". Do respektowania tego hasła przekonują kreacjewykorzystujące przysłowia i karykatury zwierząt.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Tatrzański Park Narodowy w outdoorowej kampanii społecznej"Szanuj przyrodę" chce przekonać turystów do odpowiedniegozachowania w rezerwacie, zwłaszcza w kontakcie z dzikimizwierzętami. Utrzymane w konwencji czarnego humoru kreacje pokazująkarykatury zwierząt reprezentacyjnych dla parku (niedźwiedzia,kozicy i sowy) uzupełnione o odpowiednio dobrane przysłowia. Celemtak dobitnego przekazu kampanii jest wzbudzenie u odbiorców wstydui refleksji nad własnym zachowaniem w kontakcie z przyrodą.

W ramach akcji billboardy eksponowane są w miastach na tereniecałej Polski. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowaEskadra Marketing Services.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji