“Zawsze Przy” w reklamach Przysnacków

Należąca do Group One agencja Change Serviceplan jest odpowiedzialna za stworzenie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Przysnacki. To największa w historii kampania reklamowa realizowana dla marki z portfolio Intersnack Poland. Agencja Change Serviceplan została wybrana do obsługi marki Przysnacki w drodze wieloetapowego przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
“Zawsze Przy” w reklamach Przysnacków

Celem nowej platformy komunikacyjnej “Zawsze Przy” jest pokazanie, że Przysnacki towarzyszą w każdej sytuacji – od codziennych spotkań po wyjątkowe okazje.

Pierwsza odsłona kampanii obejmuje komunikację chrupek o smaku zielonej cebulki i została zaprojektowana tak, aby naturalnie wpleść markę w codzienność konsumentów, stawiając na autentyczność, naturalność sytuacji i relacji, bez wymuszonej sztuczności.

Wprowadzeniu nowej platformy komunikacyjnej towarzyszy prowadzona na szeroką skalę ogólnopolska kampania reklamowa w telewizji, prasie, internecie oraz mediach społecznościowych.

- Dzięki nowej platformie komunikacyjnej budujemy postrzeganie marki Przysnacki, jako wspierającej momenty bycia razem. Wspólnie z Change Serviceplan stawiamy na naturalność sytuacji, bohaterów, relacji, nie chcemy kreować sztucznego świata. Nowe podejście pozwala osadzić nam nasze produkty w rzeczywistych sytuacjach ważnych dla konsumentów i marki -m mówi Tobiasz Jaskuła, brand manager marki Przysnacki.

Za przygotowanie strategii komunikacyjnej, konceptu kreatywnego oraz produkcję materiałów do kampanii odpowiada Change Serviceplan. Change Serviceplan przygotował także dedykowane działania outdoor (OOH/DOOH) oraz materiały POS.

Autorem hasła kampanii “Zawsze przy” jest agencja Brain. Za produkcję spotów odpowiedzialny był dom produkcyjny Easy Hell. Ich reżyserką jest Iwona Bielecka. Za planowanie mediów odpowiada Zenith Polska. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa