Prelegenci zaproszeni przez PSPR to praktycy z wieloletnim doświadczeniem. Przekażą oni garść cennych wskazówek i informacji na temat narzędzi komunikacji z mediami (z naciskiem na Internet), problemów i barier związanych ze współpracą sponsorską.
Szymon Sikorski, prezes PSPR: „Dzięki spotkaniom realizowanym przez oddziały PSPR chcemy zachęcać do poszerzania swojej fachowej wiedzy na tematy, co do których pojawia się wiele wątpliwości i pytań. Jednym z nich jest działalność PR organizacji pożytku publicznego i zagadnienia związane z CSR. Styczniowe spotkanie w Warszawie, dzięki naszym zaproszonym gościom, przyczyni się z pewnością do głębszego zrozumienia, często bardzo skomplikowanych, relacji na linii biznes-NGO i media-NGO.”
Program spotkania:17:00-17:10 Powitanie i wprowadzenie do tematu spotkania – Szymon Sikorski (Polskie Stowarzyszenie Public Relations)17:10-17:40 Zmiana podejścia polskich firm do zagadnień CSR - Mirella Panek-Owsiańska (Forum Odpowiedzialnego Biznesu)17:40-18.10 Jak napisać dobrą ofertę sponsorską? - Zbigniew Lazar (Polskie Stowarzyszenie Public Relations)18:10-18:40 Rozkochaj media w swoim NGO! Podstawy media relations dla NGO - Jakub Śpiewak (Fundacja Kid Protect)18:40-19:10 Specyfika mediów internetowych - jak w nich zaistnieć, jak zachęcić i jak wycisnąć ostatnie soki z internetu? - Michał Bonarowski (Polskie Stowarzyszenie Public Relations)19:10-19:30 Dyskusja

Spotkanie odbędzie się 26 stycznia (czwartek) o 17:00 w siedzibie Wyższej Szkoły Gospodarowania Nieruchomościami przy ul. Karowej 31 w Warszawie. Wstęp wolny.
Zgłoszenia można przesyłać na adres Biura PSPR lub dopisać się do wydarzenia na Facebooku.Partnerem spotkania jest Wyższa Szkoła Gospodarowania Nieruchomościami.











