“Pszczółka Maja” nowym magazynem dla dzieci

Na rynku pojawił się nowy miesięcznik dla dzieci “Pszczółka Maja” (Egmont Polska), kierowany do dzieci w wieku od 4 do 6 lat.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

W magazynie znaleźć można łamigłówki, kolorowanki, plakaty, informacje o przyrodzie, zagadki, a także komiksy o przygodach Mai i Gucia z kadrami z serialu animowanego “Pszczółka Maja”.

Do pisma dołączane są dodatki - w pierwszym numerze są to lupa-motylek, naklejki i ołówek. Redaktor prowadzącą pismo jest Małgorzata Romańska.

Miesięcznik liczy 24 strony i ukazał się w cenie 8,99 zł.

Wprowadzenie „Pszczółki Mai” na rynek wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje telewizję (Boomerang, MiniMini+, Disney Channel, Polsat JimJam, Disney Junior, TV Puls, Puls 2), internet, sieć kin Multikino oraz media Egmontu, a także punkty sprzedaży prasy (saloniki prasowe Inmedio i Relay).

Kreację przygotowała agencja Republika Zielonej Papryki, a za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy MPG.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Do Rzeczy" dłużej poczeka na inwestorów

"Do Rzeczy" dłużej poczeka na inwestorów

Cyberterroryści w rękach policji. Mieli na koncie 380 fałszywych alarmów

Cyberterroryści w rękach policji. Mieli na koncie 380 fałszywych alarmów

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku