Jaś Dąbrowski przepyta obcokrajowców w kampanii Ptasiego Mleczka

Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej Ptasiego Mleczka (produkowanego przez Lotte Wedel) pokazującej, jak różne osoby jedzą te słodycze. W akcji weźmie udział youtuber Jaś Dąbrowski (autor kanału JDabrowsky).

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania jest kontynuacją udostępnionych niedawno spotów, w których kobiety z Danii i Japonii oraz mężczyzna z USA zabawnie pokazują, jak obgryzają kawałki Ptasiego Mleczka.

 

W ramach akcji w najbardziej charakterystycznych miejscach Warszawy, Wrocławia i Krakowa youtuber Jaś Dąbrowski przeprowadzi sondę uliczną w której sprawdzi, jak dobrze obcokrajowcy znają rytuał obgryzania. Tym, którzy nie znają go wcale, zademonstruje jak Polacy obgryzają Ptasie Mleczko, a następnie zachęci bohaterów sondy do powtórzenia tego.

- Obgryzanie niebiańskich pianek Ptasie Mleczko to prawdziwie polska tradycja, to celebracja wyjątkowej przyjemności i niebiańsko pyszny rytuał, który tym razem pokażemy obcokrajowcom. Do akcji wybraliśmy miasta, które najchętniej są odwiedzane przez turystów z całego świata. Jasia Dąbrowskiego spotkać będzie można 18 października w Warszawie, 23 października we Wrocławiu i 26 października w Krakowie - opisuje Magdalena Kołodziejska, kierownik ds. komunikacji marketingowej w Lotte Wedel.

 

 

Kreacją spotów z obcokrajowcami zajęła się agencja Geometry Global. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, natomiast organizacją akcji, obsługą PR oraz koordynacją działań z Jasiem Dąbrowskim - agencja Walk PR. Dąbrowski jest reprezentowany marketingowo przez sieć TalentMedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"