Publicis Consultants z nową identyfikacją wizualną

Agencja Publicis Consultants (Publicis Groupe) wprowadza nową identyfikację wizualną, będzie poszerzać ofertę i zespół.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Publicis Consultants z nową identyfikacją wizualną

Jak podano w komunikacie "Publicis Consultants stawia na jeszcze silniejszą integrację wewnątrz Publicis Groupe, czego symbolem jest przejęcie tej samej identyfikacji wizualnej co francuski, macierzysty oddział Publicis Consultants".

Wybór logo używanego przez francuski oddział firmy ma symbolizować większą integrację w ramach Grupy - zarówno na szczeblu krajowym jak i ponadregionalnym.

- W Publicis Groupe łączy nas wspólna filozofia działania. W erze cyfrowej reputacja organizacji podyktowana jest przede wszystkim dynamiką wpływu i kondycji zaufania. Te zaś kształtowane są poprzez codzienne doświadczenia konsumentów oraz pracowników, które należy pielęgnować. Dlatego w biznesie i towarzyszącej mu komunikacji tak ważne są dla nas spójność, wiarygodność i konsekwencja. Pomagając klientom tworzyć angażujące marki i odpowiedzialne firmy, sami budujemy naszą siłę na takich samych fundamentach – mówi Daria Tworek, head of Publicis Consultants Polska.

Zmiana identyfikacji wizualnej poleha na uwydatnieniu w znaku słowa „Consultants”, co z kolei ma podkreślać wzmocnienie usług doradczych świadczonych przez agencję. Jednocześnie użyte w logo kolory są wyrazem energii oraz kreatywności, na które szczególnie duży nacisk kładziony jest m.in. w realizowanych działaniach B2C. Zachowany został lew - znany w branży marketingowej symbol Publicis Groupe.

Publicis Consultants planuje jeszcze mocniej rozwijać współpracę z pozostałymi agencjami z Grupy w ramach modelu Power of One.

- Będąc częścią Publicis Groupe, mamy istotną przewagę rynkową. Wspólnie z 14 innymi brandami tworzymy zintegrowaną platformę komunikacyjną, w której PR/Influence stanowi jeden z kluczowych obszarów kompetencyjnych, podobnie jak Kreacja, Media, Commerce, Produkcja czy Data & Analytics. Power of One - to niezwykły i transformacyjny model współpracy, dzięki któremu dobieramy właściwych ekspertów pod konkretne wyzwania biznesowe klientów – mówi Tworek. - Zmiana identyfikacji wiążę się z kolejnym etapem rozwoju naszej agencji. Zależy nam na podkreśleniu integracji z całą Grupą przy jednoczesnym zachowaniu specyfiki i odrębności naszego brandu, dlatego przyjmujemy wariant logotypu, który od lat funkcjonuje m.in. we Francji – kolebce naszej Grupy. Niezmiennie jednak pozostajemy blisko naszych klientów i ich biznesu, zapewniając współpracę opartą na partnerstwie, zaufaniu i zaangażowaniu - dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące