Publicis Worldwide zajmie się globalną obsługą reklamową marki Ricola

Szwajcarski producent ziołowych cukierków do globalnej obsługi marki Ricola wybrał Publicis Worldwide. Będzie ona odpowiadać za obsługę w zakresie kreacji i digital.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Obsługą marki zajmie się oddział Publicis w Zurychu. Natomiast agencja Publicis London będzie wiodącą agencją w zakresie strategii, a Poke London będzie odpowiadać za całość komunikacji digitalowej. Jednocześnie regionalnym hubem odpowiedzialnym za obsługę marki w Azji zostanie agencja Publicis w Singapurze.

Do zadań Publicis należeć będzie tworzenie reklam telewizyjnych, aktywności w mediach cyfrowych oraz zintegrowanych treści marketingowych. Współpraca agencji ze szwajcarską firmą rozpocznie się jeszcze w roku.

- Jednym z decydujących czynników przemawiających za wyborem Publicis było to, że agencje były w stanie udowodnić, że współpraca w ramach sieci działa bezproblemowo. Zapewnia to prawdziwą wartość dodaną dla nas jako globalnej marki, w szczególności pod względem potrzeby globalnego zarządzania marką o lokalnym znaczeniu - uzasadnił Lukas Eiselin, szef marki i komunikacji w Ricola.

Ostatnia globalna kampania Ricoli prowadzona była w 2013 roku. Reklamy pod hasłem  „Chrüterchraft” niemieckiej agencji Jung von Matt / Alster usiłowały wyjaśnić znaczenie dziwnie brzmiącego szwajcarskiego słowa. W Polsce marka była wspierana dużą kampanią cztery lata temu.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji