Publicis wprowadza Fructis Goodbye Damage

Warszawa, 4 czerwca 2013 r. – Rozpoczęła się kampania nowej gamy szamponów Garnier Fructis Goodbye Damage przygotowana przez agencję Publicis. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji i prasie. Ich celem jest wprowadzenie nowego produktu na rynek.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Garnier Fructis Goodbye Damage to rewolucyjna kuracja, która cofa rok zniszczeń na włosach w 1 tydzień. Formuła szamponu, zawierająca Keraphyll i olejek z owoców amli, wypełnia ubytki, wygładza i naprawia włosy od wewnątrz.

„Jesteś winna przestępstw na włosach? – takimi słowami rozpoczynamy nasz spot. Chcemy w wyraźny sposób zwrócić uwagę konsumentek, które poprzez zabiegi stylizujące niszczą włosy. Na szczęście nie muszą rezygnować z codziennego upiększania, ponieważ nasza kuracja przywraca włosom życie i zniewalające piękno. Głównym motywem kampanii są zdjęcia „przestępczyń”, które odwracają skutki przestępstw na włosach dzięki Fructis Goodbye Damage i znów mogą być bezkarnie piękne.” – powiedziała Marika Kierzkowska z agencji Publicis.

Spot telewizyjny wyemitują m.in. kanały należące do: TVP, TVN, Polsat Media, AT Media, Discovery. W przypadku prasy ogłoszenia ukażą się między innymi na łamach: Gali, Party, Show, Joy.

Spot można obejrzeć pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=SF2dy4qlZoQ

Po stronie agencji Publicis nad przygotowaniem kampanii pracowali: Alex Boucher - Art Director, Anna Cudna – Copywriter, Dominik Nawrocki - Art Director, Agnieszka Mazur - Account Director, Marika Kierzkowska - Account Executive. Stronę klienta reprezentowali: Wojciech Kozłowski Junior Product Manager i Paulina Kaczmarek–Kubicka Marketing Director. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.

Agencja Publicis współpracuje z Garnierem od 22 lat. W 2010 roku jury konkursu EFFIE Awards przyznało agencji Publicis brąz w kategorii „Launch produktu” za realizację kampanii „Garnier Mineral 48h”, której celem było wprowadzenie na rynek pierwszego dezodorantu z aktywnym minerałem.

---------------------------------

***

Publicis Sp. z o.o. to jedna z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych w Polsce. W ostatnim czasie zdobyła trzy statuetki w konkursie Effie 2012. Rok wcześniej zdobyła Grand Prix Effie 2011 i Brąz na największym międzynarodowym festiwalu kreatywnym Cannes Lions a Media i Marketing Polska uznał ją za Agencją Dobrego Formatu roku 2011. Publicis należy do największej w Europie i trzeciej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe zatrudniającej 58 000 osób w 108 krajach. Agencja Publicis obsługuje w Polsce m.in. takich klientów, jak: L’Oréal Polska, Telekomunikacja Polska S.A./Orange, Procter & Gamble, Sanofi, Nestle, BNP Paribas oraz Renault.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online