Publicis z europejskim budżetem medialnym Ferrero

Firma Ferrero powierzyła holdingowi reklamowemu Publicis Groupe obowiązki w zakresie planowania i zakupu mediów w Europie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Publicis pokonał w przetargu WPP i Aegis. Za obsługę włoskiego producenta słodyczy, znanego z takich marek jak Nutella, Ferrero Rocher, Raffaello czy Kinder Bueno, będzie odpowiadać specjalnie w tym celu utworzona przez holding jednostka o nazwie Ferrero Media Consulting Group.

Wartość budżetu szacuje się na ponad 285 milionów euro. Obejmuje on Włochy, Hiszpanię, Portugalię, Francję, Belgię, Holandię, Turcję i Grecję. Firma Ferrero rozpoczęła przegląd swoich zobowiązań medialnych w maju (więcej na ten temat).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+