Przygotowane przez IMM dane dotyczą kontekstu okładki polskiego wydania „Vogue" obejmują okres od 13 do 20 lutego włącznie. W tym czasie pojawiło się łącznie 10 970 publikacji w mediach tradycyjnych, internecie i social mediach. Najwięcej wzmianek odnotowano na Instagramie (4,7 tys.), Twitterze (2,7 tys.) i Facebooku (1,7 tys.). W telewizji, radiu i prasie temat okładki „Vogue Polska" pojawił się łącznie w 38 materiałach. Na portalach internetowych wspominano ją 1,5 tys. razy.
Według danych IMM, temat okładki pisma wygenerował zasięg na poziomie 44,8 mln odsłon. Wartość ekwiwalentu reklamowego wszystkich publikacji wyniósł 11,6 mln zł.

Jeśli chodzi o rozkład interakcji w mediach społecznościowych, to aż 82 proc. stanowią polubienia, 15 proc. udostępnienia, a jedynie 3 proc. komentarze. Sentyment wypowiedzi w zdecydowanej większości (85 proc.) jest pozytywny. Pozostałe 15 proc. to wpisy negatywne.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vogue-polska-graficzna-strona-zdjecia-opinie ##
„Vogue Polska” pojawił się na rynku 14 lutego, kosztuje 16,90 zł. Redaktorem naczelnym jest Filip Niedenthal, jego zastępcą Joanna Lorynowicz, a w roli editor at large występuje Małgorzata Bela. Zespół redakcyjny liczy kilkanaście osób. Wydawcą jest spółka Visteria założona przez Katarzynę Kulczyk. Pismo drukowane jest w krakowskiej Druk LSC Communications Europe. Za kolportaż, dystrybucję i e-commerce odpowiada Ringier Axel Springer Polska. „Vogue Polska” wydawany jest na licencji Les Publications Condé Nast.











