Pudliszki kampanią wspierają nową linię dań gotowych

Marka Pudliszki wprowadziła do swojej oferty linię warzywnych, bezmięsnych dań gotowych. Wspiera je kampanią przygotowaną przez agencje Opus B i Carat (dentsu).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Pudliszki wprowadziły do swojego portfolio nową „zieloną kategorię” - bezmięsne produkty w słoikach (ready meals) odpowiednie dla wegetarian.

Kampania digital „Otwórz się na zielone!” zachęca do wypróbowania czterech nowych warzywnych dań gotowych oraz do działań proekologicznych. Traktując to hasło w szerszym znaczeniu Pudliszki inspirują do innych pozytywnych zmian dla zdrowia swojego, bliskich czy środowiska.

Nowe produkty wyróżniają się zieloną nakrętką, która jest motywem przewodnim wizualizacji.

Agencja Opus B odpowiada za koncepcję działań, opracowanie KV oraz formatów digital, Carat odpowiada za planowanie mediów.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji